Az álarcot levéve, ölelem a világot.

Pécsi lány

Pécsi lány

Csókolom kijöhet a Barbi játszani? Velence.

2016. május 24. - pécsilánypesten

Megyek felcsiplek lemotorozunk Velencére:) - írt a Peti. Gondoltam, miért is ne? Pénteken Halott Pénz, szombaton Fröccs Piknik biztos, hogy vasárnap is élvezni szeretném a jó időt... menjünk! De ne menjünk gyorsan, mert félek. Megtanultam, hogy merre dőljek, hogy integetnek a nagy motorosok egymásnak és hogy az autósok ki nem állhatnak minket. Kapaszkodtam, sikítoztam, aztán megszoktam és élveztem. Az adrenalin egyben félelmetes és bizsergető is, talán, mint egy jó orgazmus... Velencén már a strand tele volt, ettem egy klasszik hot-dogot és egy citromos sör is lecsúszott. Megnéztük, hogy milyen Felcsúton a stadion. Üres, kurvára üres. Megnéztük a kisvasutat, üres, sehol senki... Közben néztem a falvakat, a házakat és, hogy milyen mély szegénység van ma Magyarországon. Végképp nem tetszett a stadion... Érzések...


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsilany.blog.hu/api/trackback/id/tr538742190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása